Thursday, 12 February 2015

Aktiviti hujung minggu...Nasi Ayam Secret Resepi...

      Ini kisah minggu lepas bersama-sama my bff...kononnya malas la nak masak sebab pagi-pagi dan sarapan yang berat-berat,tetiba dapat wass ajak main masak-masak pulak.Katanya nak buat nasi ayam,so lepas solat ANIS terus la ke kedai dengan motor sebab kereta suami ANIS bawa ada urusan kerja luar jadi minah rempit la kali ini.Selesai beli barang ANIS pun memulakan aktiviti memasak nasi ayam yang menjadi kegemaran anak-anak ANIS sebab ANIS pun yakin nasi ayam anis lain dari yang lain.Resepinya ha ha ha menjadi rahsia ANIS la kot...mana boleh bagitahu kan kan kan,bukan kedekut ada juga ANISbagi resepi nasi ayam ini pada rakan-rakan ANIS.

Bukan nak tunjuk handal memasak tapi ANIS suka memasak dan suka masak banyak-banyak dan suka tengok orang makan masakan ANIS.Terasa suatu kepuasan bila melihat anak-anak makan dengan penuh selera.En suami pun suka kot dengan masakan ANIS.Suka melihat resepi dan mencubanya.Walhal rasanya dulu bukanlah teror sangat pasal masak memasak ini,tapi bole lah kalau nak jemput rakan-rakan untuk bertandang di rumah.

Haaa cerita pasal masak nasi ayam ni,ANIS masak bukan dekat rumah ANIS tapi dekat rumah kawan bff la kononnya ni,Masak ni bagi ANIS kejap je sebab paling senang.Tapi kalau nak sihat ayam tu jangan di goreng bakar aja dalam pemangang ajaib.Nak resepi bole juga ANIS kongsikan dengan u all semua tapi meh follow blog ANIS dulu pas tu baru ANIS  cerita ok.Baru lah fair kan...

Dah siap masak anak-anak pun anak pun apa lagi ibu jom makan depa memang tak sabar dah tau dah.nasi ayam u all kan dah tahu mesti banyak kolesterol kan haaa lepas makan semua ni ANIS pastikan terus mengambil supplement yang pasti dari shaklee untuk menghalang dari lemak-lemak jahat berkumpul dalam badan ANIS.

Supplement yang boleh membakar lemah sudah pasti omega guard,lechitin dan phytocol.....ingin tahu pasal nasi ayam dan ketiga tiga supplement ini jom follow ANIS dan hubungi ANIS di talian 
0133974705 insyaallah ANIS akan membantu....

TADAAAAAA nah ANIS jamukan andan dengan hidangan nasi ayam s.r chow cit chowwwww                                                                                                                                               





















                                                                             

2 comments: