Assalamualaikum dan salam sejahtera,bertemu kita kembali tetapi kali ini ingin sekali bercerita mengenai keluarga saya.Abah saya tiada lagi sudah 13 tahun pergi mengadap ilahi seingat saya pada bulan febuari 2002,sebulan sebelum saya bersalinkan anak pertama.Dalam keluarga saya hanya seorang lelaki sahaja,seorang lagi lelaki sudah pergi mengadap ilahi kerana kemalangan motosikal.sekarang tinggal 5 perempuan dan seorang lelaki.
Ramai kan perempuan he he he memang kekurangan lelaki dalam family kami.Tapi walau semua perempuan kami bole buat apa jua pekerjaan yang lelaki bole buat kami sanggup buat kecuali panjat pokok!Semuanya sudah berkahwin dan sebenarnya sudah bercucu emak saya sudah mempunyai cicit...berbalik pada emak saya,,,,saya sayang mak,eh eh sapa yang tak sayang emak kan...emak adalah segalanya bagi kita.siang malam berdoa agar ALLAH swt memberi kesihatan buat mak saya supaya dia dapat selalu mendoakan saya dan adik beradik saya.Syukur alhamdulillah kerana akhirnya kami dapat bersatu semula sebagai sebuah keluarga.meh saya belanja gambar family saya.
Haaa ini dia gambar keluarga saya sebelah abag saya tu kakak ipar saya.kakak ipar merangkap semua sekali lah..ha ha ha kakak ipar saya juga adalah seorang business woman yang berjaya,[tauke kek]yang duduk itu adalah bonda tercinta kami sebelah mak itu adalah kakak kita yang sulung.HAAAA rase-rase kami ni awet muda tak ha ha ha....rahsia kami adalah jeng jeng jeng makanlah supplement keh keh keh...betui ni jangan tak percaya....tapi kalau tanya saya saya mesti bagitahu makanlah vitamin shaklee....
Family kami tak besar,yelah adik beradik bukannya 10 orang tapi kami suka dan gembira dengan cara kami.Dan saya amat suka sekali apabila melihat gambar ini.Gambar ini di ambil semasa majlis perkahwinan anak saudara saya yang juga anak kepada kakak saya yang duduk di sebelah mak saya tu.Majlis yang diadakan di muzium terengganu..
hurmmm apa lagi ye....ini sajelah tak bole lebih lebih nanti tak surprise.cuma saya mohon anda semua mendoakan kesihatan mak saya beransur pulih.Dan jangan lupa hubungi anis untuk dapatkan produk-produk shaklee dan konsultansi percuma akan di beri insyaallah...
JOM CALL WASS TELEGRAM ANIS DI TALIAN 0133974705
SID 1069080

No comments:
Post a Comment