Sapa yang suka makan supplement?Supplement untuk siapa?
Saya sejak dahulu lagi memang sukakan supplement,belum kawin lagi saya dan makan supplement,mungkin terikut-ikut kakak-kakak saya atau memang sudah mempunyai kesedaran bahawa supplement adalah untuk orang sihat bukan orang yang sudah mempunyai penyakit.
Saya makan supplement bukan bererti saya mempunyai duit yang banyak,tapi sebab fikirkan kesihatan kita untuk masa terdekat atau masa panjang.Dalam setiap kajian memang ramai sangat orang kita belum sedar mengenai pemakanan ini.Ada juga berpendapat dia tak makan supplement ni pun dia akan rasa sihat,tapi pernahkan kita fikir sampai bila tahap kesihatan kita akan berada di tahap yang baik.
Tahap dan cara pemakanan kita juga haruslah kita jaga,corak dan gaya hidup juga,Bebanan kerja yang selalunya dihadapi oleh setiap kita yang bekerja.Atau lebih tepat sekali stress.Bahaya atau tidak saya rasa memang bahaya,dulu saya tak pernah merasa stress tapi sejak bila ye saya pun lupa saya tergolong di dalam orang yang stress.Masyaallah belum pernah saya alami penyakit ini.
Sekarang saya tak mahu stress lagi dan tak mahu tergolong dalam golongan yang selalu menghadapi stress sebab memang akan membahayakan diri sendiri.Kalau rasa tak yakin cuba tanya pak cik google.Atau cari makna stress dan akibat dari stress.Mudah saja tak mo stress,haaaa makan b complex sebiji sehari b complex pula mestilah dari shaklee kannnnnnn...heeeee...banyak khasiat tau...saya pun tak pernah miss...nak tahu lebih khasiat follow saya n wass saya di talian 0133974705
saya sedia membantu,cepat tau saya tunggu......
Lagi satu kan nak hilang stress cuba-cuba kita dekatkan diri atau tambahkan perkara -perkara kerohanian seperti solat sunat,dan lain-lain.Bukan nak tunjuk pandai tapi semua ini saya belajar dan amalkan setelah saya terjebak dengan shaklee caya tak...kena caya tak caya nanti saya cerita di lain entry.Ingat tak di entry yang lepas saya cerita pasal saya pergi menziarahi mak saya,Umur mak saya 68 tahun tapi beliau juga mengamalkan supplement,ok tak.....

No comments:
Post a Comment