assalamualaikum sambil-sambil tunggu nak solat isyak singgah sini jap ye....sambil layan si kecik dilara syahana ni duk membebel pasal hp yang diaorang wat main game bateris sudah habis..terkenang zaman kecik2 dulu mana ada hp.main la pondok pondok ke main kejar-kejar ke.seronok bila ingatkan zaman kanak-kanak dulu.
Boring ibu abg danial tak ada.kalau tak adalah tempat ibu nak membebel ye lah nak periksa upsr tapi kuatnya main sukan.macam-macam sukan dia masuk.nasib congkak dia tak masuk.sebenarnya nak kongsi satu cerita ni..
lepas makan tengahhari ahad bebaru ni saya hantar anak yang sulung ke ppd bera,beliau terpilih dalam 1st eleven dalam perlawanan bolasepak bawah 12 tahun.peringkat daerah bera.katanya kalau menang hari khamis baru balik.ish risau la pulak.Jauh pulak tu ke Maran perginya.dah lama nak exam upsrseptember ini tapi apa kan daya nak menghalang minat beliau ke arah itu.
tetapi saya sebagai seorang ibu kita mesti nak yang terbaik kan untuk anak2 kita juga.sapa tak risau dengan prestasi pelajaran beliau apa yang mampu doa dari seorang ibu ajelah.tetapi kalau kita duk berdoa tanpa usaha atau ikhtiar tak menjadi juga.bila di rumah saya akan pastikan dia selalu mengambil 4 jenis supplement sudah tentu dari shaklee.ibu dia kan pengedar sah shaklee.saya memberinya omega guard,vitamin c ,mealshake chewable dan ostematrix.saya selalu ingatkan beliau supaya sentiasa mengambil ke empat-empat vitamin ini tanpa culas.saya yakin ini dapat membantu beliau kekal cergas.
insyaallah ibu selalu doakan abang.dan ibu doakan yang terbaik buat abang sebagai anak ibu.insyaallah aminnnn.
kebetulan sekarang pada mei ini promosi untuk ahli shaklee menawarkan pembelian hebat mealshake beli 6 percuma satu tetapi hanyalah untuk ahli shaklee yang berdaftar sahaja.jom bersama saya untuk menikmati potongan harga ahli yang penuh penjimatan.
hubungi saya untuk keterangan lanjut anis 0133974705 saya sedia membantu anda terima kasih.
No comments:
Post a Comment