assalamualaikum.........
sambung yang entry lepas ekkkkkk/........
Bila di fikir-fikir balik penat tau bila di hitung ghupanya macam every weekend i balik kampung nyahhhhh....Best pun hado dapat balik kui kui kui..sorry mr husband....
Dalam keadaan saya yang terpregnant ni tapi galak p sana p sini dan alhamdulillah tiada kejadian yang buruk berlaku ke atas diri saya dan baby dalam perut ini.Dia seolah olah memahami ibu dia dalam kesusahan memula memang tiada rasa macam saya pregnant.
no morning sickness....
no moddy moddy.....
biasa saje atau belum tiba masanya////////////?????????
Berbalik cerita entry lepas ye....Sepanjang mendapat perkhabaran bahawasanya bapa saudara saya iaitu merangkap abang kepada mak saya yang telah meninngal dunia pada pagi sabtu itu,sepanjang berada di dalam kereta saya menangis dan terus menangis tanpa memberitahu suami saya lagi kerana di saat itu saya cuba mengumpul sedikit kekuatan dalam diri saya untuk memberitahu suami saya.
Selepas tangisan saya mulai reda saya cuba memberitahu suami saya tetapi dalam keadaan nada yang tersekat-sekat.Seketika hilang punca.Tiada keputusan dari suami samaada ingin terus balik ke Kelantan dan meninggalkan anak saya yang ke dua di Bera atau sebaliknya.
Disaat itu juga saya sibuk menghubungi kakak2 saya di group family dan cuba menghubungi sepupu saya miss epa fazwin yang ketika itu berada di Kuantan.Di pendekkan cerita selepas puas menghubungi semua orang akhirnya saya dan miss epa fazwin pulang ke kg pada tepat jam 2 ptg dengan menaiki keretanya.
Hanya kami berdua...wanita besi yang gagah perkasa....
Sepanjang perjalanan.....meter kereta 140......120.... non stop....tapi apakan daya tiada rezeki kami untuk melihat raut wajah bapa saudara kami untuk kali terakhir....
betul-betul rindukan dia.....banyak kenangan manis dengan arwah yang sememangnya terlalu mengambil berat perihal anak2 buahnya....
TO BE CONTINUED......
AL FATIHAH BUAT ARWAH .....MISS U POK LONG......

No comments:
Post a Comment